Het gezicht achter
The Brand Journey
NICE TO MEET YOU!
Het vormen van de merkidentiteit lijkt erg veel op het oplossen van een puzzel. Het gaat erom om alle informatie te analyseren en logisch bij elkaar te brengen. Van wat gezegd of onuitgesproken bleef te verwoorden mét de juiste woorden. Gedachten samenvatten en te vangen in mooie krachtige zinnen. Zo te schrijven dat het precies weerspiegeld wie de organisatie is.
En dat is dan stap één. Stap twee is de vertaalslag naar de uitstraling… ik hou van die puzzels. Achteraf zo logisch, maar vooraf heb je geen idee.
Ik kan echt genieten van de transformatie. Om precies dat te creëren wat de identiteit uitstraalt.

Ik ben Arnout Roose, bouwjaar ‘77 en vanaf mijn 19e begonnen met ondernemen. Getrouwd, vader van een mooie zoon en een prachtige dochter. Sterk conceptueel vermogen, analytisch denker, oplossingsgericht, verbinder, empatisch, pragmatisch en een tikkeltje perfectionistisch.
Professioneel gezien een titel hieraan geven? Identiteitsstrateeg, brand consultant, conceptdenker, ontwerper en euh.. professioneel dromer?
Daarnaast ook een groot hart wat o.a. zichtbaar wordt in de opgerichte stichting stOne international.
In gesprek over het merk? Ik help jullie er graag bij.