Merkidentiteit | Logo Design | Brand Concept | Beeld concept | Art Directie

Infomedics

Regelmatig krijg ik de vraag “Heb je ook aan merken gewerkt die ik ken?” Dan vertel ik over Infomedics én die roze envelop. Die is bij heel veel Nederlanders wel door de bus gekomen. Nou… dat dus, die komt uit mijn koker 😉

Samen met het team van GSTALT hebben, en werken we aan het merk Infomedics. Na de overname van Famed, begonnen we met het logo en het brand concept. Deze hebben we mogen uitrollen als brand design en vastgelegd in het brand book.

Daarnaast zijn we betrokken geweest bij de ontwikkeling van interne- en externe campagnes.

In een later stadium hebben we gewerkt aan de (her)positionering en merkontwikkeling.

Samen met Maartje Grossouw heb ik de merkidentiteitsessies verzorgt en uitgeschreven. Ook de Brand Flower die we samen hebben ontwikkeld kwam nu mooi van pas en hebben we als leidraad gebruikt om het merk helemaal kloppend te maken. 

Vanuit de merkidentiteit hebben we interne- en externe campagnes opgezet, is de employer branding campagne opgezet door een extern bureau en is het merk vol in ontwikkeling. 

De methodiek van 23plusone komt elke keer weer goed tot z’n recht. Iedereen wordt gehoord, heeft input en herkent zich in het eindresultaat. Dit zorgt dat de merkidentiteit ook echt wordt gedragen door de organisatie.

Mooi om een bijdrage te leveren zodat zorgend Nederland haar ding kan blijven doen!

En wat heb jij gedaan?
Ik verzorgde de merkidentiteit sessies, schreef het merk uit, werkte aan de positionering en verzorgde de art directie op het logo, brand concept en brand design. Daarna bedacht ik menig communicatie concept voor interne- en externe communicatie. Alle uitvoering werd gerealiseerd door GSTALT.